Global bir müşteri deneyimi hizmetleri şirketi olan Majorel Türkiye, üst üste 6. kez Hizmet İhracatı şampiyonu oldu
Hizmet İhracatçıları Birliği, 2021 Hizmet İhracatı Şampiyonlarını açıkladı. Dünyanın en saygın markalarına müşteri deneyimi hizmetleri sunan Majorel, Türkiye’nin telekomünikasyon hizmetleri ihracatında birinci oldu.
Türkiye pazarında 3.000’den fazla çalışanı ile farklı departmanlarda faaliyet gösteren müşterilerine 12 farklı dilde müşteri deneyimi hizmeti sunan Majorel Türkiye, 2014 yılında gerçekleştirdiği Service Export Champions organizasyonunda başarıya ulaşan firmalar arasına girdi. her yıl düzenli olarak yapılır. 2021 yılında gösterdikleri başarılı performansla ülkemiz ihracatına katkı sağlayan firmalar arasında 17 kategoride ilk üçe giren 51 firma başarılarından dolayı ödüllendirildi.
Ödül alanların ortasında Türk havayolları, ford otomotivVe Türkiye Halk Bankası Türkiye’nin önde gelen firmaları dahil. Majorel Türkiye, telekomünikasyon hizmetleri kategorisinde hizmet ihracatı şampiyonu olurken, ikinci ve üçüncü sırayı Türksat ve TurkNet aldı.
Birincilik Ödülü Majorel Türkiye Hizmet İhracatçıları Birliği Genel Sekreteri Dr.Fatih Özer tarafından sunulan. Türkiye’nin ekonomik büyümesine hizmet ihracatıyla katkı sağlayan başarılı firmaların belirlendiği çalışmada, Majorel Türkiye “Telekomünikasyon” kategorisinde en büyük hizmet ihracatçısı ödülüne layık görüldü.
“En kaliteli hizmeti verme anlayışıyla hedeflerimize ilerliyoruz”
Majorel Türkiye’nin Hizmet İhracatçıları Birliği tarafından belirlenen Hizmet İhracatı Şampiyonları listesine girmesine ilişkin değerlendirmelerde bulunan, ana türkiye Genel Müdür Soner Mert, “ Dünyanın en değerli şirketleri için v eridim Müşteri deneyimi hizmetlerimizle ülkemizin hizmet ihracatına katkıda bulunuyor, 6 yıl üst üste telekomünikasyon kategorisinin şampiyonu olmanın gururunu yaşıyoruz. bize bu başarıyı getirdi. 3.000’den fazla çalışanımız , işlerine gösterdi benim bakımım Ve emek için seni ayrı ayrı tebrik ederim .söz konusu.